Pasja fotografia - jaki aparat

Tu można wpisywać wszystko, co nie mieści się w innych kategoriach. :)
Awatar użytkownika
brytyjczyk
Posty: 7
Rejestracja: 2 lutego 2014, o 10:47
Reputacja: 0
Płeć: M

Pasja fotografia - jaki aparat

Postautor: brytyjczyk » 2 lutego 2014, o 11:03

Chciałbym zacząć swoją przygodę z fotografią na nieco lepszym sprzęcie. Zawsze lubiłem robić zdjęcia, posiadałem zwykły cyfrowy aparat kompaktowy, kupiony z kilka lat temu. Teraz chciałbym się pokusić o nieco lepszy sprzęt. Powiedzmy, że mogę wydać na niego 2000 zł. Pomyślałem o zakupie lustrzanki. Technicznie jednak nie znam się dobrze na tym, nie wiem który aparat będzie dobry dla amatora. Nigdy nie używałem lustrzanki, choć interesuje mnie jej poznanie, możliwość wielu ustawień przy robieniu zdjęć. Co możecie polecić np. z tej listy http://www.mediamarkt.pl/aparaty-cyfrow ... rowe,canon - byłem niedawno w mediamarkt i kilku innych podobnych sklepach, ale trudno mi się zdecydować. Z góry dziękuję za pomoc w wyborze aparatu.

Sidd
Administrator
Posty: 587
Rejestracja: 13 czerwca 2006, o 08:23
Reputacja: 0
Płeć: M

Re: Pasja fotografia - jaki aparat

Postautor: Sidd » 2 lutego 2014, o 19:19

Wydaje mi się, że dobrym wyborem byłby Nikon D5100 lub SONY SLT-A58K. Oba porównywalne.
Zanim cokolwiek kupisz poczytaj o tym opinie i testy na internecie :).

No i niekoniecznie w mediamarkcie, niektóre rzeczy mają tam wiele drożej niż np. w internetowych sklepach.
"Nie ma większej tajemnicy niż ta, że my, będąc Rzeczywistością, dążymy do osiągnięcia Rzeczywistości." - R.Maharishi
www.RozwojDuchowy.net

leoncik
Posty: 1
Rejestracja: 25 listopada 2014, o 00:10
Reputacja: 0
Płeć: M

: Pasja fotografia - jaki aparat

Postautor: leoncik » 29 listopada 2014, o 15:24

Czy mogę do małego busa zabrać cały sprzęt fotograficzny? Czy takie firmy które oferują przewóz osób kraków warszawa, mogą do busa zabrać duży bagaż? Muszę przewieźć cały sprzęt a nie mam samochodu.

grzeratan
Posty: 1