Witam Wszystkich

Powitania, pytania, informacje o użytkownikach.
Mastemix
Posty: 4
Rejestracja: 15 października 2010, o 03:32
Reputacja: 0

Witam Wszystkich

Postautor: Mastemix » 15 października 2010, o 04:22

Witam

Najpierw zacznę od przedstawienia się, więc mam na imię Mariusz i mam 20lat. Rozwojem duchowym zajmuję się od 2lat, może i jestem młodą osobą, ktoś doda co zdziałałeś przez dwa lata?. Odpowiedź będzie prosta, przekonamy się w niedalekim czasie (mam takową nadzieję). Kiedy otworzyłem oczy i uświadomiłem sobie po co tak naprawdę jestem na ziemi. Powiedział bym nawet, że mój dotychczasowy obraz tego wszystkiego stał się bardzo wyważony i klarowny, dlatego że nie dałem sobie od dzieciaka narzucać większości kłamstw. Jak czytałem o dzieciach "Indygo", mówię cholera takiego opisu który pasuje do mojej osoby w 99,9% nie ułożył by żaden zespół ekspertów.

Więc na tym forum jestem po to aby dzielić się swoimi doświadczeniami, pomagać ( bo to jest to z czego czerpię największą radość), potępiać niektóre rzeczy no i najważniejsze czerpać wiedzę od tych którzy doświadczyli czegoś co np mi nie było dane.

Pozdrawiam Wszystkich

iwonaroma
Posty: 181
Rejestracja: 23 września 2010, o 13:01
Reputacja: 0
Płeć: K

Re: Witam Wszystkich

Postautor: iwonaroma » 15 października 2010, o 19:39

chyba Cię troche zgaszę

"przekonamy się w niedalekim czasie "

chcesz coś osiagnąć? :))

i pasujesz do dziecka Indygo? :) a do gorszych sortów to już nie? :))

chcesz pomagać, a czy ktoś w ogóle potrzebuje Twoje pomocy?

a nawet chcesz potępiać... no, no...

"Kiedy otworzyłem oczy i uświadomiłem sobie po co tak naprawdę jestem na ziemi..."

i tak zaczyna się MISJA :-D

dobra, Mariusz, rzuć coś konkretnego, bo od dyrdymałów - ogólników to się tylko ziewać chce

zdrówka

Mastemix
Posty: 4
Rejestracja: 15 października 2010, o 03:32
Reputacja: 0

Re: Witam Wszystkich

Postautor: Mastemix » 16 października 2010, o 02:27