Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Wiele inspiracji natemat narzedzi duchowego rozwoju.
Divja
Posty: 3
Rejestracja: 23 października 2012, o 23:13
Reputacja: 0

Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Postautor: Divja » 23 października 2012, o 23:19

Witam serdecznie,

Rozwojem osobistym i duchowym zajmuję się już dość długo a buddyzm i medytacja fascynują mnie właściwie od dzieciństwa. Studiuję podyplomowo psychologię. Obecnie prowadzę badania do pracy magisterskiej na temat medytacji uważności. Poszukuję osób medytujących (zen, uważność), po treningach mindfulness. Chciałabym przeprowadzić krótki wywiad na temat tego jak postrzegacie wpływ praktyki medytacyjnej na wasze życie codzienne. Zależy mi na osobach z Poznania i Warszawy a także z innych miast (wtedy zdalnie przez skype). Jeśli możesz poświęcić mi parę chwil, napisz proszę.

Pozdrawiam
Marta
m.rembalska@wp.eu
skype: meribre1

Ekhmm

: Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Postautor: Ekhmm » 25 października 2012, o 20:59

Divja... Divja, Divja, pamiętam niejaką Divję z forum przebudzenie.net, dawno temu. To ty?

Divja
Posty: 3
Rejestracja: 23 października 2012, o 23:13
Reputacja: 0

Re: Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Postautor: Divja » 25 października 2012, o 21:36

To chyba przypadkowa zbieżność 'imion' :)

Ekhmm

: Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Postautor: Ekhmm » 26 października 2012, o 12:14

Tak myślałem.

A y chyba pytasz o praktykowanie zazen, nie zen?

Ale i tak nie pomogę, bo moja medytacja jest spontaniczna.

Divja
Posty: 3
Rejestracja: 23 października 2012, o 23:13
Reputacja: 0

Re: Poszukuję osób praktykujących mindfulness lub zen

Postautor: Divja » 26 października 2012, o 12:36