Znaleziono 102 wyniki

autor: Tom
30 maja 2012, o 12:50
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: przestac pisac na forum, aby oswiecic sie, a po tym wrocic
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1005

przestac pisac na forum, aby oswiecic sie, a po tym wrocic

Czy istnieje mozliwosc postanowic nie wejsc juz na zadne forum, albo chociaz nic na zadnym nie pisac, zajac sie soba, oswiecic sie, nastpepnie wrocic na forum i pisac, tym razem madrze, jako nauczyciel innych?
autor: Tom
29 maja 2012, o 10:11
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: Czy widzisz druga osobe taka jaka jest?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 928

Czy widzisz druga osobe taka jaka jest?

Czy widzisz jedynie swoje wyobrazenie na jej temat? "Widzimy innych, nie takich jacy sa, ale takich jacy sami jestesmy" Anthony de Mello http://www.youtube.com/watch?v=jnCQUiK1wEk&feature=related Pytam, bo mam problem z byciem postrzeganym przez innych na internecie jako...(i tu mozna ...
autor: Tom
29 maja 2012, o 09:41
Forum: Sylwetki Mistrzów i Drogi Duchowe
Temat: Anthony de Mello
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 10459

Re: Anthony de Mello

On jest nie tylko w ksiazkach ale mozemy go rowniez zobaczyc i wysluchac na youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=E9Voqynceus
autor: Tom
29 maja 2012, o 09:36
Forum: Sylwetki Mistrzów i Drogi Duchowe
Temat: Anthony de Mello
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 10459

Anthony de Mello

Dlaczego odrzucony przez Kosciol i czy byl oswiecony?
Czy Natanek jest oswiecony?
autor: Tom
26 maja 2012, o 19:12
Forum: Artystycznie - Grafika, Muzyka, Wiersze, filmy...
Temat: Prowokacja
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3359

Re: Prowokacja

ogladalem filmy do 4 rano, spojrzalem w okno jasno, otworzylem, wspaniale powietrze i spiew ptakow...
autor: Tom
24 maja 2012, o 15:37
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: Praca
Odpowiedzi: 71
Odsłony: 22677

Re: Praca

A czy da sie robic prace, zmywanie, sprzatanie itd. z byciem z nia, pozostawanie, nie wlaczaniem muzyki czy telewizoru, z ta nudna czecia naszego dnia, stanie sie z tym jednym? Ja nie potrafie, ale moj pokoj wola o pomste do nieba! Na szczescie nie pracuje w biurze itd. Wspolczuje pracujacym w biuro...
autor: Tom
24 maja 2012, o 15:33
Forum: Artystycznie - Grafika, Muzyka, Wiersze, filmy...
Temat: Prowokacja
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3359

Re: Prowokacja

Prowokujacy moga poruszyc nasze umysly. Jak u kogos w glowie cos sie prowokuje to jeszcze ok. Gorzej jak ktos utknie, zablokuje sie, zatrzyma, podda, uda, stlumi...
autor: Tom
23 maja 2012, o 23:11
Forum: Artystycznie - Grafika, Muzyka, Wiersze, filmy...
Temat: Prowokacja
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3359

Re: Prowokacja

"Wierze w Ciebie Boze zywy,
W Trojcy jedynaj prawdziwy.
Wierze cos objawil Boze,
Twe slowo mylic nie moze.
Ufam Tobie bos wierny,
Wszechmocny i milosierny..."

Czy to prowokacja w co wierzymy?
autor: Tom
23 maja 2012, o 10:37
Forum: Artystycznie - Grafika, Muzyka, Wiersze, filmy...
Temat: Prowokacja
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3359

Re: Prowokacja

Ladny wiersz. Moj kumpel z Warszawy laczy rozwoj duchowy z sexem. I swietnie mu to wychodzi. U mnie ten drugi temat nadal tabu.
Fajny prowakacyjny wierszyk, ty nasz kochany Heteryczku. Przyznaj sie, sam go napisales pod wplywem duchowego natchnienia, co?
Bardzo inspirujacy.
autor: Tom
22 maja 2012, o 15:28
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: śmierć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4941

Re: śmierć

Z tym, ze wszyscy boimy sie smierci, wiec ci co nie osiagneli tego co Krishnamurti(czyli 99%) zawsze beda ze strachu przed smiercia albo unikac tematu, albo poruszac temat, albo na niego odpowiadac albo go czytac.
autor: Tom
22 maja 2012, o 10:50
Forum: Artystycznie - Grafika, Muzyka, Wiersze, filmy...
Temat: DAJEM WIERSZEM!
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 8836

Re: DAJEM WIERSZEM!

czy moglibysmy wierszowac tu o rozwoju duchowym? to jakbym czytal to bym moze zostal duchownym to forum jest rozwojem ducha jak kazda chwila, ktora jest jak mucha czy da sie uciec z tego momentu? a moze ta ucieczka to jest czesc rozwoju ducha lapie chwile ulotne jak ulotka bo jestem chwila tego male...
autor: Tom
21 maja 2012, o 16:06
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: śmierć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4941

Re: śmierć

ale - moze zabrzmi to pompatycznie - ja juz nic nie chce dla siebie.
autor: Tom
21 maja 2012, o 14:20
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: śmierć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4941

Re: śmierć

Ja bym wtedy usiadl do medytacji a jak by sie spac zachcialo to zrobilbym 108 poklonow. i tak na zmiane, nie szedlbym dzis wieczor spac. Ale najpierw zadzwonilbym do rodziny i przyjaciol, aby powiedziec papa i podziekowac im za wszystko.
autor: Tom
20 maja 2012, o 23:39
Forum: Sylwetki Mistrzów i Drogi Duchowe
Temat: U.G Krishnamurti
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 28796

Re: U.G Krishnamurti

moze cos wiecej powiecie :(
autor: Tom
20 maja 2012, o 22:57
Forum: Rozmowy o wszystkim
Temat: śmierć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 4941

Re: śmierć

No wlascie, Wszechmogacy, wlasnie po to powstal ten topic. Ja sie boje smierci. Oni tez. Ty tez. Ja po prostu nie chce od tego uciekac. Dzis widzialem martwego kota...byl dlugi, pokiereszowany, zeby na wierzchu...

Wyszukiwanie zaawansowane